czwartek, 3 października 2013

Włosy jesienią

Szczęśliwa jestem podwójnie widząc co się dzieje na dworze. Liście przybierają moja ulubioną paletę barw, słońce jest tak przyjemnie ciepłe... z daleka. Złota Jesień. Doceniania przeze mnie podczas spacerów.
I chociaż czasami wieje w twarz, słupek rtęci przybiera liczbę jednocyfrową nie chcę narzekać.
Wiąże włosy w koka, zaplatam warkocz, co za różnica. Ważne, aby się nie plątały, nie puszyły, a fryzury były szybkie w realizacji. Też tak macie? ;)



Pleciemy jak lubimy.



Cieszymy się jesienią :)

15 komentarzy:

  1. Po rozpuszczeniu koczka wyglądają bosko! :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. ja mam krótkiego boba jeszcze na dodatek z grzywką i jestem skazana na prostownicę bez innych szaleństw :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie watpie ;)
      Podobaja mi sie boby, szczegolnie u kogos :D

      Usuń
  3. lubię koczka, czy jesienią czy latem, o każdej porze roku :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też :D z tym, że latem nosze w nieładzie, uwielbiam koki!

      Usuń
  4. Jesień jest cudowna! To najmojsza pora roku i nawet dzisiaj nie narzekałam, jak nas przegonili po polach na Swojcu (wiatr hulał mi w każdym oczku swetra, ała). W weekend uciekam na jakiś jesienny spacer i zimno mi wcale nie straszne :)

    Piękny ten warkoczyk z grzywki - tak łatwy do zrobienia, a tak bardzo nie daję sobie z tym rady :D po chwili mam ochotę ogolić się na łyso ze złości :D uwielbiam Twoje włosy, jest ich tak dużo! I te loki <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahah mnie dzisiaj studenci obudzili, bo jak zwykle droga im sie skonczyła na moim ogródku :D pamietam, że jak rano wyjeżdżałam to u mnie zawsze było +3stopnie więcej niż u siebie, i zamarzałam tuptając do szkoły :P


      Przecież Ty masz prześliczne włosy *.* geste, zdrowe, mocne! U mnie warkocze to dobre rozwiazanie, bo wlosy jako krecone sa podatne na modelowanie. Za to ja nie moge w taka pogode chodzic w rozpuszczonych, bo po lokach zostaje jeden wielki puch :D

      Usuń
  5. ach piękne włosy masz, moim nie mogę ujarzmić jakoś ;/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też tak mam. :-) Choć ostatnio zaczynam eksperymentować z nowymi upięciami.

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam Twoje włosy, moje niestety są bardzo cienkie i pleceniu ich nie ma mowy :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozsypuje sie wszystko? Znam ten ból, jak swoje wyprostuję to są tak gładkie, że nawet kitki nie zrobię :P

      Usuń