czwartek, 26 kwietnia 2012

Zakochałam się... kosmos od Flormar U33!

Dobry wieczór Skarby :)


Padam na twarz, ale wiem że ciężko byłoby u mnie ze snem jakbym nie pochwaliłam się Wam moją nową miłością  miłość ta jest lakierowa i coś czuję, że będzie płynąć pędem szalonym z każdym kolejnym lakierem tej firmy. Jestem szalenie zła na wszystkie wysepki z kosmetykami firmy Flormar we Wrocławiu, to totalne zło i bankructwo dla mojego portfela! 


Tych lakierów jest 5rzędów na długość jakiś 2m... a ja kupiłam tylko jeden! TYLKO jeden!
U33 skradło moje serce, ale już wiem że wrócę po inne z tej serii...
Zdjęć będzie spoooro, ostrzegam! ciężko by było pokazać Wam to cudo w trzech zdjęciach na krzyż 

Flormar U33 to piękny duochrom, który wraz z przesunięciem światła zmienia swój kolor od niebiesko-zielonego po fioletowo-granatowy. Milion drobinek kojarzy mi się z kosmosem, dla mnie to przepiękny widok! wszystko to mamy już po pierwszej warstwie.

w cieniu:




w słońcu:




pod różnym kątem w ciągu dnia:




Takie cudo za 10,50zł o pojemności 10ml, jedno krycie, a oczy aż błyszczą ze szczęścia na jego widok...
Nie wiem jak Wy, ale ja przepadłam...na amen  



14 komentarzy:

  1. faktycznie genialny! bardzo oryginalny! ale masz piękne szpony!

    OdpowiedzUsuń
  2. ale masz już długie pazurki...

    lakier-cudo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fakt rosną jak szalone...żeby moje włosy tak szybko rosły jak one:D

      Usuń
  3. Naprawdę można się zakochać <3 szkoda, że Flormar nie gości w mojej okolicy :/

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne paznokcie, bardzo lubię zaglądać na Twojego bloga :)

    Ania

    OdpowiedzUsuń
  5. MAm! Mam! Mam dwa lakiery z tej serii, czarno-fioletowy i rozowy i oba sa genialne! W Twoim tez byla bym w stanie sie zakochac, szczegolnie w polaczeniu z Twoimi paznokciami. Przepieknie sie prezentuja;)
    Zapraszam do siebie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nawet mnie nie kuś... obecnie brak czasu na odwiedzenie ich stoiska, ale coś cuzję, że jak się pojawię to ledwo wyjdę :D

      Usuń
  6. Cuuuudo!! Uwielbiam te Twoje pazurki. Śliczne są;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja dzisiaj kubiłam go za 12,90 :]

    OdpowiedzUsuń
  8. MsGosia; widocznie ceny poszly w gore. Chociaz ja jakies 2tyg temu widzialam go w normalnej cenie jak i w promocji 3za2 wtedy wychodzi 8.50zl/szt. :)

    OdpowiedzUsuń