środa, 29 czerwca 2011


Hej :)


Tego lata stawiamy neony na pierwszym miejscu w makijażu, na paznokciach czy ubraniach.
Jak zauważyłyście, bardzo lubię podkreślać usta, nawet bez okazji;)


Niebieski i jego piękna gama, to kolor który z przyjemnością goszczą u/na mnie w tym sezonie:) 
Jestem oczarowana wszystkimi jego pochodnymi... kocham zarówno kobalt, chaber, jak i ultramaryne, aż po te pastelowe jasne odcienie, które są tak słodko-uroczo-dziewczęce.


Zdaję sobie sprawę, że wiele z Was nie wyobraża sobie nakładania czegokolwiek na twarz, a szczególnie ostrą paletę cieni na powieki o tej porze roku, ale są zwolenniczki - w tym ja, które uważaj, że kolorowy makijaż potrafi pięknie podkreślić opaleniznę. Nie nakłaniam Was tutaj, do chodzenia w full makeup'ie  przy +30 °C. 


Moim makijażem, chce Wam przedstawić moją propozycję na letnie wieczory, imprezy. Nie katujemy powiek dużą ilością cieni. Nie martwimy się, że coś nam spłynie. Wystarczy kolorowy eyeliner i cień w podobnym lub kontrastującym kolorze, odrobina bronzera/różu (ja użyłam tego i tego, aby Wam przybliżyć jak najlepiej efekt), szminka w żywym kolorze, która jeszcze bardziej podkreśli naszą opaleniznę, a My będziemy wyglądać świeżo i soczyście:)





                                                                                                       









Użyłam:
puder brązujący Rimmel
podkład Lirene City Matt 207
korektor pod oczy Bell
tusz do rzęs Eveline
eyeliner, biała i granatowa kredka Essence
korektor do brwi Delia
pomadka Chanel Rouge Allure 09
konturówka Ruby Rose Pink






8 komentarzy:

  1. piękny makijaż, masz śliczną gładką buzię :*

    OdpowiedzUsuń
  2. gładka buzia to zasługa ps widać gołym okiem;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana.. makijaż cudny, ale prosze odrobić lekcje z photoshopa, bo retusz jest straszny.. ;( jest wiele tutoriali na youtube.. szkoda, zeby takie głupoty odwracały uwagę od sedna sprawy jakim jest Twoje niepodważalne piekno!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za wszystkie komentarze:*

    niestety tutaj zawinił aparat, ktory ma inteligentną opcję "upiększ", jeżeli zdjęcia robię w pełnym słońcu, sama sobie nie jestem w stanie ustawiać parametrów, kiedy co chwile zmienia się nasilenie promieni słonecznych...
    lecę na auto.

    innym problemem jest moje uczulenie, które widać na moich oczach. gdybym sama stosowała PS, uwierzcie zatuszowałabym i to.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastycznie wyglądasz!Śliczny, świeży makijaż. Będę Twoją stałą czytelniczką. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. za dużo różu. i o buzi wyglądającej jak z photoshopa i plamach na dekolcie nie wspomne bo piszesz że to aparat. wiec niech będzie że wierze na słowo;)

    OdpowiedzUsuń