piątek, 8 lutego 2013

Przypominajka o rozdaniu :)

Kochani,

Jeszcze raz zapraszam do wzięcia udziału w rozdaniu :)
Co się uśmiałam to moje, przyznam że wybór będzie ciężki.
Jestescie wspaniale!

Nagroda główna:


  • Paloma nail EXPERT - odżywka wygładzająca z kompleksem wapnia
  • Dusy Extra Nagelhaut-entferner - płyn do usuwania skórek
  • Balea  Dusche&Creme- żel pod prysznic o zapachu kokosa i kwiatu tiare
  • Balea Bodylotion - delikatny balsam o zapachu kokosa i kwiatu tiare
Nagroda pocieszenia:



  • Miyo, lakier do paznokci nr. 90 TWISTER
  • Miyo, lakier do paznokci nr. 96 NIGHT FLOWER
  • Balea, Creme-Ol Bodylotion mit Cassis-Extrakt, balsam do ciała z ekstraktem z czarnej porzeczki


Zasady rozdania:

1. Rozdanie trwa przez 13dni, od 25.01 do 8.02, czyli równo do moich urodzin. Aby w tym roku ta 13-tka była dla kogoś już z początku szczęśliwa.. :)
2. Nagrody ufundowane są przeze mnie, czyli autorkę bloga Extension Beauty  mają na celu, podziękowanie Wam, że jesteście tutaj ze mną;
3. Warunkiem wzięcia udziału jest bycie obserwatorem bloga Extension Beauty, zaznaczam jednak, że osoby czynnie uczęszczające się mają na starcie dodatkowy los ode mnie; Dodatkowy los można zyskać publikując informację u siebie, pod warunkiem, że prześlecie mi taką informację na maila bądź w komentarzu;
4. Pytania konkursowego brak, ale nie ukrywam, że ucieszyłabym się, gdybym usłyszała Waszą twórczość, anegdotka, czy coś co Was po prostu rozbawia lub macie ochotę ze mną się podzielić, obojętnie jakiego pochodzenia w komentarzu poniżej;
5. Z przykrością serca ograniczam wysłanie nagrody tylko na terenie Polski oraz zastrzegam sobie czas 7dni roboczych na nadanie jej;
6. Informuję również, że dane personalne, w efekcie wygranej, nie będą w żaden sposób ujawnianie publicznie, ani przekazywane innym podmiotom.
7. Wyniki ogłoszę najpóźniej 3dni od zakończenie konkursu.


Mam nadzieję, że nagroda przypadnie Wam do gustu. Oczywiście wszystkie produkty są nieużywane :)

Zgłoszenia przyjmuje pod tym linkiem KLIK, do północy :)

Życzę Wam powodzenia, a Wy mi możecie sto lat...i dobrej imprezy, abym w miarę szybko tutaj powróciła  


5 komentarzy:

  1. STOOO LAT! :)) bardzo dobrej imprezy i zadnego kaca o poranku! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :))
      z główką to się przyda jak wiadomo :D

      Usuń
  2. i tak bym nie wygrała więc nie próbuje ;d 100lat ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sto lat kochana! i dobrej zabawy! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. sprawdzę czy się zgłosiłam :)

    OdpowiedzUsuń